Djurorganisationer

Djurorganisationer arbetar för djurens rätt. En djurorganisation kan också vara en förening som tar hand om hemlösa djur.

För dig som har en djurorganisation kan det finnas flera olika stöd som du kan söka.

Stöd som kan vara relevanta för: Djurorganisationer (6)

Stöd för lokaler

Lokalhyressubvention för stadens lokaler
Det finns möjlighet att få subventionerad eller avgiftsfri hyra i stadens lokaler och anläggningar, om ni uppfyller rätt kriterier och skickar in årliga handlingar.

Stöd till deltagaraktiviteter

Medlemsaktivitetsstöd
Har er förening regelbundna föreningsaktiviteter kan ni söka stöd för detta, om ni uppfyller rätt kriterier.

Stöd till lokala verksamheter

Föreningsstöd i Farsta
Ideella föreningar med verksamhet och aktiviteter inom Farsta kan få föreningsstöd. Farsta stadsdelsnämnd betalar ut stödet.

Föreningsstöd i Järva
Ni som driver en ideell förening i Järva stadsdelsområde kan få stöd från Järva stadsdelsnämnd. Registrera er i föreningsregistret, ansök om föreningsbidrag eller ta del av föreningsstöd med ...

Stöd till lov- och lägerverksamhet

Ledarstöd till aktiviteter under skollov
Om er förening har kostnadsfria aktiviteter som är öppna för alla under skollov kan ni söka stöd för ledare till aktiviteterna, om ni uppfyller rätt kriterier.

Stöd vid föreningsbildning

Nybildningsstöd
Har ni just bildat er förening? Då kan ni söka stöd för ert första verksamhetsår, om ni uppfyller rätt kriterier.