Trädgårds- och odlingsföreningar

En trädgårds- och odlingsförening kan vara en kolonilottsförening, en biodlarförening eller en hyresgästförening som ägnar sig åt trädgårdsodling.

Har du en trädgårds- eller odlingsförening finns det ofta flera olika stöd som du kan söka.

Stöd som kan vara relevanta för din förening: Trädgårds- och odlingsföreningar (4)

Stöd till lokala verksamheter

Föreningsstöd i Farsta
Ideella föreningar med verksamhet och aktiviteter inom Farsta kan få föreningsstöd. Farsta stadsdelsnämnd betalar ut stödet.

Föreningsstöd i Hägersten-Älvsjö
Driver du en lokal förening i Hägersten-Älvsjö? Då kan du ansöka om stöd från Hägersten-Älvsjös stadsdelsnämnd. Stödet ges som verksamhetsbidrag eller arrangörsstöd.

Föreningsstöd i Järva
Ni som driver en ideell förening i Järva stadsdelsområde kan få stöd från Järva stadsdelsnämnd. Registrera er i föreningsregistret, ansök om föreningsbidrag eller ta del av föreningsstöd med ...

Föreningsstöd i Skärholmen
Föreningar i Skärholmen kan ansöka om föreningsbidrag för aktiviteter eller ett evenemang. Föreningsbidraget ska rikta sig till personer som bor i Bredäng, Sätra, Skärholmen och Vårberg.