Så här ansöker du om en bokning

Här får du veta hur du ansöker om en bokning och får ett kundnummer, steg för steg.

Sök ledig tid i bokningssystemet Interbook

Du söker efter lediga tider och ansöker om bokning i vårt bokningssystem Interbook.

Privatpersoner och företag kan ansöka om bokning direkt i Interbook, men föreningar måste först få ett kundnummer (se steg 2).

När du hittat en ledig tid följer du anvisningarna och din förfrågan skickas för handläggning.

Förening: ansök om kundnummer

Föreningar måste ansöka om ett kundnummer (om ni inte redan har det) för att kunna ansöka om en bokning.

Du får en inloggning till Interbook

När du bokar i Interbook får du också en inloggning dit av oss.

Du kan skriva ut dina bokningar och också avboka tider i Interbook. Du kan dessutom få hjälp att boka tider via e-post eller telefon.

Bokningsbesked skickas till den e-postadress som är kopplad till bokningen eller kundnumret.

Vill du veta ännu mer?

Vad kostar det att hyra stadens idrottsanläggningar? Hur är våra faktureringsrutiner? Vilka regler gäller vid hyra och avbokning och hur fördelas träningstiderna?

Priser och riktlinjer vid bokning av idrottsanläggning